اخبارسینما و تئاتر

از «شه‌سوار» تا «نقره‌ای» / نمایشگاه «شهر مهربانی» در نگارخانه گلستان

به گزارش میزهنری،فیلم سینمایی کمدی «شه‌سوار» به کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی از امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه و همزمان با روز ملی سینما اکران خود را در سینماهای ایران آغاز کرده است. در خبری دیگر، فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری به بخش مسابقه بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه کانبرا در استرالیا راه یافته است. همچنین نمایشگاه تصویرسازی «شهر مهربانی» با هدف ارتقای زیست شهری و یادآوری آموزه‌های مثبت اخلاقی از امروز در نگارخانه گلستان فرهنگسرای گلستان افتتاح می‌شود.


اکران فیلم سینمایی «شه‌سوار» در سینماهای ایران

فیلم سینمایی کمدی «شه‌سوار» به کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی، از امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه و همزمان با روز ملی سینما، اکران خود را در سینماهای ایران آغاز کرده است. این فیلم داستان یک عروسی است که انگار قرار نیست هیچ وقت پا بگیرد؛ اما این‌بار ماجرا فرق می‌کند حتی به قیمت پنهان کردن جنازه عموی خانواده!

مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی و عباس جمشیدی‌فر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. «شه‌سوار» محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده و توسط موسسه شهر فرنگ اکران می‌شود.

راهیابی فیلم کوتاه «نقره‌ای» به جشنواره فیلم کوتاه کانبرا

فیلم کوتاه «نقره‌ای» به نویسندگی و کارگردانی حمید صابری، به بخش مسابقه بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه کانبرا در استرالیا راه یافته است. این فیلم داستان خانم توکلی، بازرس یک موسسه خیریه است که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌دهندگان وارد خانه آن‌ها می‌شود.

بیست و نهمین دوره این جشنواره از اول تا هفدهم نوامبر ۲۰۲۴ (یازدهم تا بیست و هفتم آبان ۱۴۰۳‌) در شهر کانبرا استرالیا برگزار خواهد شد. رها خدایاری، نازگل شریفی و ندا اسدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

نمایشگاه تصویرسازی «شهر مهربانی» در نگارخانه گلستان

نمایشگاه تصویرسازی «شهر مهربانی» ویژه برنامه جدید مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ است که در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه با هدف ارتقای زیست شهری و یادآوری آموزه‌های مثبت اخلاقی، مجموعه‌ای از ۲۵ اثر کارتونی و پیام نوشتاری را به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه تصویرسازی «شهر مهربانی» از امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در نگارخانه گلستان فرهنگسرای گلستان افتتاح شده و تا ۲۹ شهریورماه (به جز جمعه و روزهای تعطیل) پذیرای عموم مردم خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *