اخبار

ایرج رحمانپور، حنجره زخمی زاگرس، ۱۰ تیر در تالار وحدت می‌نوازد!

بلیت‌های کنسرت ایرج رحمانپور در چند ساعت به اتمام رسید!


به گزارش میزهنری،ایرج رحمانپور، خواننده نام آشنا به “حنجره زخمی زاگرس”، در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۳ به روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت. این خبر که از بعد از ظهر روز گذشته منتشر شده، با استقبال پرشور علاقه‌مندان موسیقی نواحی روبرو شده و در عرض چند ساعت، تمام بلیت‌های این اجرا به فروش رسید.

رحمانپور در این کنسرت، مجموعه‌ای از آثار ماندگار خود را در دستگاه‌های ماهور، شور و آواز اصفهان برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد. قطعاتی مانند “لای لای”، “هه گُله”، “فرهاد”، “سیت بیارم” و “نمزانم” در دستگاه ماهور و “عادت”، “بهارباد”، “‌ای یارِ مه”، “کَس مزان”، “ابری” و “توز سَرِره” در دستگاه شور، از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت به گوش علاقه‌مندان خواهد رسید.

امیر نوروزی به عنوان سرپرست گروه و نوازنده کمانچه، رحمانپور را در این اجرا همراهی خواهد کرد. همچنین گروهی از نوازندگان برجسته موسیقی ایران، از جمله مهدی مرتضایی (سنتور)، مانی آقاملایی (تار)، نوشین آقایی (سه تار)، شاهرخ پیمانی (سرنا)، امیر نورمرادی (سازهای کوبه‌ای)، حسین قنبری (کیبورد و ویلنسل) و امیر زینعلی (کمانچه بم) به عنوان نوازنده در این کنسرت حضور خواهند داشت.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه و آرش نصیری در روز دهم تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

با توجه به استقبال گسترده از این کنسرت، برگزارکنندگان در حال رایزنی برای تمدید اجرا و اضافه شدن سانس‌های جدید هستند. اطلاعات تکمیلی در این خصوص به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *