اخبارسینما و تئاتر

بازگشت دی پالما به صحنه؛ کهنه‌کار سینما دوباره می‌سازد

برایان دی پالما، کارگردان سرشناس هالیوود، با وجود کهولت سن و مشکلات جسمانی اعلام کرد قصد دارد بازنشستگی را کنار بگذارد و فیلم جدیدی بسازد.


به گزارش میزهنری، برایان دی پالما، کارگردان برجسته آمریکایی، با وجود کهولت سن و مشکلات جسمانی اعلام کرد قصد دارد از بازنشستگی خارج شود و فیلم جدیدی بسازد. دی پالما، که آثاری مانند «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) و «صورت‌زخمی» (Scarface) در کارنامه خود دارد، در مصاحبه‌ای با «والچر» از پروژه جدید خود خبر داده است.

این کارگردان شناخته‌شده در این گفتگو گفت: «فیلم دیگری دارم که می‌خواهم بسازم. در حال انتخاب بازیگران آن هستیم. فعلاً نمی‌توانم بگویم که این پروژه چیست، اما به محض ساخته شدنش، با خوشحالی آن را اعلام خواهم کرد.»

دی پالما که آخرین فیلمش «دومینو» (Domino) در سال ۲۰۱۹ با شکست تجاری و هنری مواجه شد، از قصد خود برای ساخت دو فیلم دیگر پس از آن خبر داده بود، اما مشکلات بیمه‌ای مانع از تولید آن‌ها شد. یکی از این پروژه‌ها «انتقام شیرین» (Sweet Vengeance)، درامی جنایی بود که قرار بود در اسپانیا فیلمبرداری شود و دیگری «شکارگر» (Predator)، که به داستان آزارگری مانند «هاروی واینستین» می‌پرداخت.

دی پالما که از نظر برخی از فیلمسازان برجسته همچون «کوئنتین تارانتینو»، کارگردانی مهم‌تر از «مارتین اسکورسیزی» و «استیون اسپیلبرگ» است، آثار ماندگاری مانند «کری» (Carrie)، «تسخیرناپذیران» (The Untouchables) و «تلفات جنگ» (Casualties of War) را به سینمای جهان عرضه کرده است. همچنین، مستندی تحسین‌شده به کارگردانی «نوا بامبک» در سال ۲۰۱۵ با نام «دی پالما» درباره او ساخته شده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *