اخبارسینما و تئاتر

تأثیر ملاقات اسنوپ داگ بر دیدگاه خالق «پیکی بلایندرز»

استیون نایت، خالق سریال «پیکی بلایندرز»، می‌گوید ملاقات با اسنوپ داگ دیدگاهش نسبت به محبوبیت جهانی این سریال را تغییر داده است.


به گزارش میزهنری، استیون نایت، خالق سریال معروف «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders)، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که ملاقات او با اسنوپ داگ، رپر و بازیگر مشهور آمریکایی، تأثیر قابل توجهی بر نگرش او نسبت به این سریال داشته است.

به گفته نایت، تام کروز، برد پیت، باراک اوباماو بسیاری از دیگر شخصیت‌های مشهور از «پیکی بلایندرز» که به عنوان نامه عاشقانه نایت به زادگاهش، بیرمنگام، شناخته می‌شود، تمجید کرده‌اند. با این حال، ملاقات نایت با اسنوپ داگ او را متوجه گستردگی و محبوبیت سریال در سراسر جهان کرده است. او اظهار داشت: «مردم از اروپای شرقی تا بوئنوس آیرس سریال را درک می‌کنند و احساس یکسانی دارند.»

نایت اشاره کرد که الهام او برای ساخت سریال از تجارب کودکی‌اش در بیرمنگام، جایی که مادرش در دوران ممنوعیت شرطبندی به عنوان یک دلال فعالیت می‌کرد، نشأت گرفته است. او در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی بیان کرد که اسنوپ داگ به او گفته است سریال «پیکی بلایندرز» او را به یاد ورودش به فرهنگ گانگستری انداخته است. نایت در ادامه افزود: «این سریال تماماً درباره خانواده‌ای است که از تو محافظت می‌کند، و تو از خانواده برای ارتکاب به شر فرار می‌کنی، و در نهایت احساس خانواده نسبت به تو تغییر می‌کند.»

این نویسنده همچنین از لذت‌بخش بودن گفت‌وگو با اسنوپ داگ سخن گفت و تأکید کرد که این ملاقات باعث شده است که او به ویژگی‌های جهان‌شمول «پیکی بلایندرز» پی ببرد. نایت به زودی کار بر روی نسخه سینمایی این سریال را آغاز خواهد کرد و داستان تامی شلبی با بازی کیلین مورفی را به پایان خواهد رساند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *