اخبار

جزئیات نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان»؛ تأکید بر فرهنگ کار و تلاش

نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی، در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد. این جشنواره که از اردیبهشت‌ماه آغاز شده، بر اهمیت فرهنگ کار و تلاش تأکید دارد و با هدف ترویج این فرهنگ از طریق تولید محصولات هنری و رسانه‌ای، به جامعه هنرمندان و نخبگان ارائه می‌شود.


به گزارش میزهنری، نشست رسانه‌ای نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» یکشنبه ۱۸ شهریور در سالن مهر حوزه هنری با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا باقری، دبیر جشنواره، و مصطفی ساجدی، مدیر روابط عمومی جشنواره برگزار شد.

در این نشست، چکشیان با اشاره به آغاز جشنواره از اردیبهشت‌ماه، بر اهمیت فرهنگ کار و تلاش در وزارت تعاون تاکید کرد. وی گفت که مطالعات و گفت‌وگوهای نخبگانی برای موشکافی مساله فرهنگ کار انجام شده و ۲۴ مؤلفه از جمله وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

چکشیان افزود که ارتقای مؤلفه‌های فرهنگ کار می‌تواند به جهش اقتصادی و حل مسائل اقتصادی کشور کمک کند. او همچنین به نقش کار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد فردی اشاره کرد و گفت که سند فرهنگ کار و تلاش به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است.

محمدرضا باقری نیز در ادامه به برنامه‌های جشنواره اشاره کرد و گفت که آیین اختتامیه جشنواره ۲۶ شهریور در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد. برنامه‌های دیگری نیز مانند افتتاح نمایشگاه تجسمی، نشست تخصصی داستان‌نویسی و اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای در تماشاخانه مهر و ماه و محوطه حوزه هنری برگزار خواهند شد.

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش و تولید محصولات هنری رسانه‌ای، به جامعه هنرمندان و نخبگان ارائه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *