اخبارسینما و تئاتر

دزفول، صاحب پردیس سینمایی شد!

پردیس سینمایی «مهر» دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی «عطرآلود» پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود.


به گزارش میزهنری،پردیس سینمایی مهر دزفول با دارا بودن ۵ سالن و ظرفیت ۴۸۰ صندلی، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در مجتمع تجاری مادر این شهر با حضور مدیران سینمایی و جمعی از هنرمندان افتتاح خواهد شد.

 

این پردیس سینمایی مجهز به یک سالن چندمنظوره، یک سالن اختصاصی کودک و یک سالن VIP است و در راستای طرح احداث مجتمع‌های فرهنگی چند منظوره خانواده محور حوزه هنری انقلاب اسلامی ساخته شده است.

در مراسم افتتاحیه این پردیس، فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری رونمایی خواهد شد. این فیلم محصول سازمان سینمایی سوره است که از اوایل خردادماه توسط پخش بهمن سبز به صورت سراسری اکران خواهد شد.

موسسه بهمن سبز به عنوان مجموعه بهره‌بردار سینماهای حوزه هنری، در حال حاضر دارای ۶۰ سینمای فعال با ۱۷۲ سالن و ظرفیت ۳۳۰۰۰ صندلی است. از این تعداد، ۵ سینما با ۳۳ سالن و ۲۹۲۴ صندلی در سال ۱۴۰۲ توسط این موسسه راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

افتتاح پردیس سینمایی مهر دزفول، خبر خوشی برای اهالی فرهنگ و هنر این شهر محسوب می‌شود و امید می‌رود با احداث این پردیس، شاهد رونق هرچه بیشتر سینما در این منطقه باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *