اخبارسینما و تئاتر

شکست سنگین «کریون شکارچی»؛ مدیرعامل سونی از عملکرد فیلم‌های ابرقهرمانی دفاع کرد

«کریون شکارچی» با پایین‌ترین افتتاحیه در میان فیلم‌های ابرقهرمانی سونی، به یکی از شکست‌های تجاری این استودیو تبدیل شد. مدیرعامل سونی، منتقدان و رسانه‌ها را عامل اصلی این ناکامی دانست.


به گزارش میزهنری، «تونی وینچیکوئرا» مدیرعامل سونی پیکچرز در گفت‌وگو با «لس‌آنجلس تایمز» از شکست تجاری فیلم «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) ابراز شگفتی کرد و آن را بدترین آغاز دوران مدیریتی هشت‌ساله خود دانست. او اظهار داشت: «هنوز درک نمی‌کنم. چون فیلم بدی نیست.»

این فیلم که از ۱۳ دسامبر اکران شد، تنها ۱۱ میلیون دلار در سینماهای آمریکا فروش داشت و به کم‌فروش‌ترین افتتاحیه فیلم‌های ابرقهرمانی سونی تبدیل شد. تاکنون فروش «کریون شکارچی» به ۱۸ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۴۳ میلیون دلار در سراسر دنیا رسیده است؛ آماری که آن را به یکی دیگر از ناکامی‌های تجاری سونی پس از فیلم‌های «مادم وب» و «ونوم: آخرین رقص» تبدیل می‌کند.

وینچیکوئرا همچنین به عملکرد ضعیف «مادم وب» اشاره کرد و رسانه‌ها را عامل این شکست دانست: «منتقدین فیلم را نابود کردند، اما در نتفلیکس خوب عمل کرد. به دلایلی رسانه‌ها تصمیم گرفته‌اند که نمی‌خواهند ما این فیلم‌ها را بسازیم.»

او از نیاز به بازنگری در پروژه‌های دنیای «مرد عنکبوتی» سخن گفت و افزود: «مثل مار-گزیدگی است. اگر فیلم دیگری بسازیم، نابود خواهد شد، مهم نیست چقدر خوب باشد.»

از سوی دیگر، «داکوتا جانسون» بازیگر «مادم وب» در گفت‌وگویی درباره تجربه بازی در این فیلم گفت: «گاهی اثری که برایش قرارداد امضا می‌کنی، چیزی کاملاً متفاوت از آنچه انتظار داری، می‌شود.»

فیلم‌های «مادم وب» و «کریون شکارچی» به ترتیب با امتیازهای ۱۱ و ۱۵ درصد از «راتن تومیتوز» مواجه شدند. با این حال، سونی همچنان بر توسعه پروژه‌های مرتبط با «مرد عنکبوتی» از جمله چهارمین قسمت این مجموعه با بازی «تام هالند» تمرکز دارد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *