اخبار

صبحانه خبر

به گزارش میزهنری، در این صبحانه خبر به واکنش یکی از هنرمندان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین واکنش لیدی گاگا به پیام یکی از همکلاسی‌های سابقش در فیسبوک خواهیم پرداخت. همراه ما باشید تا جزئیات این رویدادها را مرور کنیم.


1_مراسم یادبود محمدعلی بهمنی

به گزارش فرهنگسرای رسانه، امروز ۲۴ شهریور، مراسم یادبود و گرامیداشت محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرا، با عنوان «در سوگ استاد» برگزار می‌شود. این مراسم با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، به تجلیل از خانواده این شاعر خواهد پرداخت. محمدعلی بهمنی، شاعر غزل‌سرای برجسته کشور، در ۹ شهریور امسال درگذشت. مضامین عمیق شعری او شامل عشق، زندگی، و مهربانی بود. مراسم از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

2_اکران فیلم «در میان تپه‌ها» در پاریس

فیلم «در میان تپه‌ها» با حضور کارگردان و علاقمندان فرانسوی سینمای ایران، روز ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۵ شهریور) در سینما بالزاک پاریس اکران می‌شود. این فیلم داستان یک سرباز معلم را روایت می‌کند که برای آموزش به مناطق مرزی اعزام می‌شود و با زندگی عشایر آشنا می‌شود. پس از نمایش فیلم، جلسه گفت‌وگو و رونمایی از کتاب «در میان تپه‌ها؛ مصائب و تجربه‌های یک فیلمساز مستقل» برگزار خواهد شد.

 

3_یادداشت افشین علاء به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

افشین علاء، شاعر، در یادداشتی به سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر ضرورت ارتقاء کیفیت رسانه‌ها و دوری از جناح‌گرایی تأکید کرد. او پیشنهاد کرد که پدرام پاک‌آیین به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ منصوب شود. علاء به ویژگی‌های مثبت پاک‌آیین در زمینه روزنامه‌نگاری و تعامل با رسانه‌ها اشاره کرد.

 

4_آیین نکوداشت محمود معتقدی

آیین نکوداشت محمود معتقدی، شاعر و نویسنده، در سلسله نشست‌های «عصر روشن»، روز جمعه ۲۳ شهریور در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. در این نشست، جمعی از شاعران و نویسندگان درباره شعر و شخصیت ادبی محمود معتقدی سخن خواهند گفت. همچنین تازه‌ترین کتاب او با نام «تا صید لبخند باستانی‌ات» معرفی می‌شود.

 

5_واکنش لیدی گاگا به پیام همکلاسی سابق

لیدی گاگا، خواننده و بازیگر مشهور، به پیام یکی از همکلاسی‌های سابقش که گفته بود او هرگز معروف نخواهد شد، واکنش نشان داد. گاگا در تیک‌تاک نوشت: «باید ادامه داد و تسلیم نشد.» گاگا که نام حرفه‌ای‌اش را از ترانه «رادیو گاگا» گروه کوئین گرفته، با اولین آلبومش «شهرت» به شهرت جهانی رسید و تاکنون برنده ۱۳ جایزه گرمی و یک اسکار شده است. او اعلام کرده که به زودی اولین ترانه از هفتمین آلبومش را منتشر می‌کند.


تا صبحانه خبری دیگر از میزهنری، روزتان پر از نغمه‌های هنری باشد!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *