اخبار

صبحانه خبر

به گزارش میزهنری، در این صبحانه خبر به نمایش فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد» در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان آلبانی، اکران فیلم سینمایی «تمساح خونی» در شبکه نمایش خانگی، تشکیل کارگروه انجمن صنفی عکاسان سینما و مدیران تولید سینما، اعلام نگرانی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از وضعیت کانون پرورش فکری، موفقیت کیارش مسیبی در مسابقه بین‌المللی عکس تئاتر اوکراین، و صدرنشینی فیلم «ددپول و ولورین» در باکس آفیس داخلی می‌پردازیم. همراه ما باشید تا جزئیات این رویدادها را مرور کنیم.


1_باران آهسته می‌بارد به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان آلبانی رفت
فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «AniFestROZAFA» آلبانی به رقابت می‌پردازد. این فیلم به تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قم و شهرداری ازمیر ترکیه ساخته شده است.جشنواره «AniFestROZAFA» هدف دارد تا فیلمسازان و کودکان و نوجوانان را تشویق به ساخت فیلم‌هایی کند که مخاطبانشان کودکان و نوجوانان باشند و عشق به سینما و فیلمسازی را زنده نگه دارد. فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد» روایتگر تلاش دانش‌آموزان یک مدرسه برای کمک به معلم انقلابی‌شان است.

2_تمساح خونی به شبکه نمایش خانگی می‌آید
فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی از چهارشنبه ۱۴ شهریور در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود. این فیلم که در جشنواره فجر به نمایش درآمده بود، داستان دو شخصیت به نام‌های هومن و پیمان را روایت می‌کند که با مشکلات مالی روبرو هستند و به قمار روی می‌آورند.

3_تشکیل کارگروه انجمن صنفی عکاسان سینما و مدیران تولید سینما

کارگروه انجمن صنفی عکاسان سینما و مدیران تولید سینما با معرفی نمایندگان هر دو صنف تشکیل شد. این کارگروه به منظور تعامل و نظارت بر روند ایجاد امنیت شغلی، تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌اند.

4_اعلام نگرانی انجمن نویسندگان کودک از وضعیت کانون پرورش فکری

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش از وضعیت کانون پرورش فکری ابراز نگرانی کرده است. این نامه به مسائل مختلفی از جمله کاهش فعالیت‌های پژوهشی و مشکلات دیگر در کانون پرداخته است.

5_موفقیت کیارش مسیبی در مسابقه بین‌المللی عکس تئاتر اوکراین

کیارش مسیبی، هنرمند عکاس، در مسابقه بین‌المللی عکس تئاتر ۲۰۲۴ اوکراین رتبه اول در بخش حرکت در هنر و رتبه سوم در بخش آزاد را کسب کرد. این عکاس تجربه‌های متعدد و موفقیت‌های بسیاری در زمینه عکاسی تئاتر دارد.

6_باکس آفیس: «ددپول و ولورین» در صدر جدول‌های آخر هفته

در ششمین آخر هفته‌اش، فیلم «ددپول و ولورین» دیزنی بار دیگر در صدر جدول‌های داخلی قرار گرفت. این فیلم همچنان با استقبال گسترده‌ای روبرو است و موفقیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

 


تا صبحانه خبری دیگر از میزهنری، روزتان پر از نغمه‌های هنری باشد!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *