اخبار

ضیافت افطار با هنرمندان، فرصتی برای انس و همدلی

به گزارش میزهنری ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه ضیافت افطاری سازمان سینمایی با هنرمندان سینما و رسانه، از برنامه‌های سال جاری این وزارتخانه و همچنین اقداماتی برای افزایش مشارکت مردم در هنر و سینما خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به فضای مهیا شده در دو سال گذشته، ابراز امیدواری کرد که امسال شاهد حضور پررنگ‌تر اصحاب فرهنگ، هنر و سینما در حوزه تصدی‌گری فعالیت‌ها باشیم و وزارتخانه نیز وظیفه حمایتی خود را به شکل حداکثری انجام دهد.

وی مهم‌ترین مانع در افزایش مشارکت مردم در هنر و سینما را عدم اشراف بخش‌های دولتی و حاکمیتی به توان مضاعف حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف دانست.

اسماعیلی با اشاره به اقداماتی که در دولت سیزدهم برای حل این مشکل انجام شده است، به اختصاص بودجه برای استفاده رایگان گروه‌های مردمی از مجموعه‌های فرهنگی هنری در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

وزیر فرهنگ همچنین از تدوین سند ملی تئاتر و سینما خبر داد و گفت: این سند پس از سند ملی تئاتر، به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسد.

وی در پایان، ضیافت افطاری سازمان سینمایی را فرصتی برای انس و همدلی اهالی هنر و سینما دانست و ابراز امیدواری کرد که شاهد خروجی‌های خوبی در تولیدات سینمایی برای اعتلای آرمان‌های کشورمان و انقلاب اسلامی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *