اخبار

عیادت وزیر ارشاد از محمدعلی بهمنی پس از عمل جراحی مغزی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل دفتر موسیقی وزارتخانه امروز به عیادت محمدعلی بهمنی که پس از عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است، مراجعه کردند. طبق اعلام پزشک معالج، پس از عمل جراحی پنج ساعته که توانست ۷۰ درصد خونریزی را کنترل کند، وضعیت هوشیاری بهمنی همچنان مطلوب نیست.


به گزارش میزهنری، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز جمعه ۲ شهریورماه با حضور در بیمارستان محل بستری محمدعلی بهمنی، شاعر نام‌آشنای ایرانی، از وضعیت سلامتی وی اطلاع حاصل کردند.

بهمنی که متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول است، به دلیل خونریزی شدید مغزی دو شب پیش (۳۱ مرداد) به بیمارستان منتقل و به‌سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفت. به گفته هاشمیان، پزشک معالج، این جراحی پنج ساعت به طول انجامید و ۷۰ درصد از خونریزی کنترل شد. با این حال، وضعیت هوشیاری وی همچنان نگران‌کننده است.

محمدعلی بهمنی یکی از برجسته‌ترین شاعران معاصر است و آثار متعددی از جمله «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از جمله دفترهای شعر معروف او هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *