اخبارفراخوان

فراخوان هفدهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت در ۶ بخش منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت در شش بخش مختلف از جمله عکس خبری سال، مجموعه مستند اجتماعی، و مالتی مدیا منتشر شد. این جشنواره با هدف انتخاب و نمایش بهترین آثار عکاسی خبری و مطبوعاتی، برنامه‌هایی همچون دورهمی عکاسان و برگزاری کارگاه‌های تخصصی را نیز در دستور کار دارد.


به گزارش میزهنری، فراخوان هفدهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت در شش بخش منتشر شد. این جشنواره شامل بخش‌های «عکس خبری سال»، «مجموعه مستند اجتماعی»، «مجموعه عکس خبری»، «انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳» (بخش جنبی)، «مالتی مدیا» و «فیلم» است.

این رویداد همچنین میزبان برنامه‌هایی از جمله دورهمی عکاسان ایرانی، نمایش و انتخاب عکس‌های برتر سال، و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی عکاسی خواهد بود.

بر اساس اعلام فراخوان، آثار بخش مسابقه عکس خبری باید در بازه زمانی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ و در موضوعات سیاسی، فرهنگ و هنر، ورزش، اجتماعی، اقتصادی، و آیین و مذهب ثبت شده باشند. همچنین، بخش جنبی جشنواره به تک عکس‌هایی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اختصاص دارد.

در دو بخش «مجموعه مستند اجتماعی» و «مجموعه عکس خبری»، هر عکاس مجاز است تنها با یک مجموعه شامل حداکثر ۱۲ عکس شرکت کند. بخش ویژه عکس سال نیز به بهترین عکس انتخابی داوران از تمامی بخش‌ها اختصاص دارد، حتی اگر این عکس یک تک عکس انتخابی از مجموعه‌ای باشد.

در بخش مالتی مدیا، آثار باید شامل موضوعات مستند و خبری به صورت ترکیبی از عکس، تصویر، صدا و موسیقی باشند و در بازه زمانی فروردین ۹۹ تا تیر ۱۴۰۳ تولید شده باشند. همچنین در بخش فیلم، تنها آثار مستندی که از فروردین ۱۳۹۹ تا تیر ۱۴۰۳ ساخته شده‌اند، می‌توانند شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار برای بخش عکس تا ۱۵ شهریور و برای بخش فیلم و مالتی مدیا تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ تعیین شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی [festival.doorbin.net](http://festival.doorbin.net) مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *