اخبار

فرهاد قائمیان نشان درجه یک هنری دریافت کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی نشان درجه یک هنری را به فرهاد قائمیان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اعطا کرد.


به گزارش میزهنری، تازه‌ترین جلسه هیأت امنای صندوق اعتباری هنر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این صندوق برگزار شد. در این جلسه که با حضور اعضای هیأت امنا و مدیران عامل این صندوق و همچنین هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر همراه بود، نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اعطا شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به خدمات و فعالیت‌های هنری فرهاد قائمیان گفت: این هنرمند بزرگ در طول سال‌های فعالیت خود آثار ارزشمندی را در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون خلق کرده است و همواره متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه اعطای نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان کمترین اقدامی است که می‌توان در قبال خدمات این هنرمند پیشکسوت انجام داد، گفت: امیدوارم این هنرمند عزیز همچنان در عرصه فرهنگ و هنر کشور فعال باشد و آثار ارزشمندی را خلق کند.

فرهاد قائمیان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از دریافت نشان درجه یک هنری گفت: از خداوند متعال و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیأت امنای صندوق اعتباری هنر که این افتخار را به من عنایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های فعالیت خود همواره سعی کرده ام که آثاری را خلق کنم که در خدمت مردم و کشورم باشد، گفت: امیدوارم همچنان در این مسیر گام بردارم و بتوانم منشأ خیر و برکتی برای جامعه باشم.

در این مراسم همچنین از سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دلیل ساماندهی و بازسازی مجموعه فرهنگی نیاوران تجلیل شد.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور، امیرفرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و عضو هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر، مهدی نورعلیشاهی مدیرکل حوزه ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *