اخبارسینما و تئاتر

نیکلاس کیج در نقش جان مدن؛ همکاری جدید با دیوید او. راسل

نیکلاس کیج به فیلم بیوگرافی «جان مدن» به کارگردانی دیوید او. راسل پیوست و نقش مربی افسانه‌ای فوتبال را ایفا خواهد کرد.


به گزارش میزهنری، «نیکلاس کیج» به پروژه ساخت فیلم بیوگرافی «جان مدن» به کارگردانی «دیوید او. راسل» پیوسته است. پیش‌تر اعلام شده بود که «ویل فرل» نقش مربی افسانه‌ای فوتبال و مفسر ورزشی آمریکایی را ایفا خواهد کرد، اما راسل با انتشار بیانیه‌ای رسمی تأیید کرده است که این نقش به نیکلاس کیج سپرده شده است.

فیلم «مدن» به داستان زندگی یکی از برجسته‌ترین مفسران و مربیان «لیگ فوتبال ملی» (NFL) می‌پردازد. جان مدن که از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۸ مربی تیم اوکلند ریدرز بود، با داشتن بیشترین درصد پیروزی در میان سرمربیان لیگ با بیش از ۱۰۰ بازی، به عنوان یکی از اسطوره‌های ورزش آمریکا شناخته می‌شود. او پس از بازنشستگی از مربی‌گری به مفسری در شبکه‌های تلویزیونی پرداخت و در توسعه بازی ویدیویی مشهور «مدن ان‌اف‌ال» که از سال ۱۹۸۸ تا کنون عرضه می‌شود، نقش مهمی ایفا کرد. فیلم «مدن» رقابت‌های این مربی با «جو مونتانا» را به تصویر خواهد کشید و بر اساس فیلمنامه‌ای از «کامبرون کلارک» ساخته خواهد شد که پیش‌تر در فهرست سیاه هالیوود قرار داشت.

این فیلم که توسط آمازون ام‌جی‌ام تولید می‌شود، به نویسندگی و کارگردانی راسل ساخته خواهد شد. هرچند پیش‌تر گزارش شده بود که «هیو جکمن» نقش «جو مونتانا» کوارتربک تیم‌های فوتبال آمریکایی سان فرانسیسکو و کانزاس سیتی را بازی می‌کند، اما همکاری رسمی او با این پروژه هنوز تأیید نشده است.

نیکلاس کیج به تازگی با فیلم «لنگ‌دراز» (Longlegs) که با بودجه ۹ میلیون دلاری تولید شده بود و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. از دیگر فیلم‌های اخیر کیج می‌توان به «سناریوی رؤیایی» (Dream Scenario) و «رنفیلد» (Renfield) اشاره کرد. آخرین فیلمی که دیوید او. راسل کارگردانی کرده، «آمستردام» (Amsterdam) بود که با وجود داشتن بازیگران مشهور، تنها ۳۱ میلیون دلار فروش داشت و نتوانست نقدهای مثبتی کسب کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *