اخبارسینما و تئاتر

واکنش تند سلین دیون به سوءاستفاده انتخاباتی ترامپ از ترانه تایتانیک: بدون اجازه، بدون تأیید!

سلین دیون به استفاده بدون مجوز از ترانه مشهورش «قلبم ادامه خواهد داد» در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.


به گزارش میزهنری، سلین دیون به استفاده از ترانه مشهور خود «قلبم ادامه خواهد داد» (My Heart Will Go On) در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ واکنش نشان داد. رئیس جمهور سابق ایالات متحده در گذشته نیز بدون کسب مجوز از ترانه‌های محبوب در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کرده است. او قبلاً از آثار هنرمندانی نظیر «رولینگ استون»، «تام پتی» و «لینکین پارک» بهره‌برداری کرده بود.

ترانه «قلبم ادامه خواهد داد» که توسط دیون برای فیلم «تایتانیک» (Titanic) اجرا شد، یکی از معروف‌ترین آثار اوست. ترامپ پیش‌تر نیز از این ترانه در تبلیغات خود استفاده کرده بود، اما جمعه شب گذشته در مونتانا با پخش ویدیوهایی از خوانندگی دیون، بار دیگر مسائل حقوقی مربوط به استفاده بدون مجوز از آثار هنری را به چالش کشید.

دیون از طریق نمایندگانش در بیانیه‌ای که شنبه منتشر شد، اقدام کمپین ترامپ را به شدت محکوم کرد و اعلام نمود: «برای استفاده از این ترانه به هیچ وجه کسب اجازه نشده و سلین دیون این استفاده یا اقدامات مشابه را تأیید نمی‌کند… و واقعاً، آن ترانه؟»

گفتنی است که ترانه «قلبم ادامه خواهد داد» با آهنگسازی «جیمز هورنر» و ترانه‌سرایی «ویل جنینگز»، جوایز اسکار، گلدن گلوب و چهار گرمی از جمله ترانه و رکورد سال را کسب کرده است.

لازم به ذکر است که دیون پس از چند ماه مبارزه با سندرم استیف-پرسن، اخیراً در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس حضور یافت و اجرا کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *