پارامونت با وعده اکران ۳۰ فیلم، رقابت با نتفلیکس را آغاز کرد

پارامونت پیشنهاد خرید برادران وارنر را ارائه کرد و وعده داد سالانه بیش از ۳۰ فیلم را در سینماها اکران کند.
به گزارش میزهنری و به نقل از ورایتی، پارامونت با ارائه پیشنهاد خرید برای شرکت برادران وارنر دیسکاوری، متعهد شد سالانه بیش از ۳۰ فیلم در سینماها اکران کند و اعلام کرد به ویترینهای سنتی سینما احترام خواهد گذاشت.
این اقدام در واکنش به پیشی گرفتن نتفلیکس در دستیابی به توافق برای خرید بخشهایی از برادران وارنر و شبکه HBO با قیمت ۸۲.۷ میلیارد دلار انجام شده است. مدیرعامل نتفلیکس تأکید کرد که سرویسش به تعهدات فعلی برادران وارنر در سینماها پایبند خواهد بود و برخی فیلمها را به سینماها خواهد آورد، اما مدت زمان اکران انحصاری در سینماها تغییر خواهد کرد تا دسترسی مخاطبان آسانتر شود.
پارامونت اسکایدنس روز دوشنبه پیشنهاد مناقصه تمام نقدی برای خرید تمام سهام معوقه برادران وارنر دیسکاوری به قیمت ۳۰ دلار به ازای هر سهم ارائه کرد. این معامله شامل کل داراییهای شرکت، از جمله شبکههای تلویزیونی CNN، TBS و TNT است، در حالی که پیشنهاد نتفلیکس تنها بخشهایی از شرکت را هدف قرار داده است.
رئیس و مدیرعامل پارامونت گفت: «ما عاشق صنعت فیلم و سرگرمی هستیم و میخواهیم به حفظ و تقویت آن کمک کنیم. این معامله فرصتی برای تولید بیشتر، انتخابهای بیشتر برای مخاطبان و حمایت از استعدادهای خلاق است.»
پارامونت برنامه دارد اکرانهای سینمایی سالانه خود را از ۸ فیلم فعلی به ۱۵ فیلم تا سال ۲۰۲۶، ۱۷ فیلم تا سال ۲۰۲۷ و ۱۸ فیلم تا سال ۲۰۲۸ افزایش دهد، در حالی که برادران وارنر معمولاً سالانه بین ۱۲ تا ۱۴ فیلم در سینماها اکران میکند.