اخبارسینما و تئاتر

پدینگتون ۴ در راه؛ ماجراجویی تازه خرس محبوب تأیید شد

مدیران استودیوکانال تأیید کردند که قسمت چهارم مجموعه پدینگتون در حال ساخت است، در حالی که قسمت سوم این فیلم محبوب پاییز امسال اکران می‌شود.


به گزارش میزهنری، دو مدیر استودیوی استودیوکانال در جریان اجلاس Brand Licensing Europe (BLE) تأیید کردند که قسمت چهارم مجموعه خانوادگی محبوب پدینگتون در دست ساخت است. این خبر در حالی اعلام شد که قسمت سوم این چندگانه تحت عنوان پدینگتون در پرو قرار است پاییز امسال پخش شود.

فرانسواز گیونه، مدیرعامل استودیوکانال، در گفتگو با هالیوود ریپورتر اظهار داشت که هدف اصلی او تبدیل کردن این برند موروثی به یک پدیده جهانی است. گیونه همچنین به پروژه‌های جدیدی اشاره کرد و گفت: «علاوه بر این روی یک سریال تلویزیونی و فیلم جدیدی که برای سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده است، کار می‌کنیم.»

فیلم‌های پدینگتون تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته‌اند. قسمت اول این مجموعه از سایت راتن تومیتوز امتیاز ۹۷ درصد و قسمت دوم امتیاز ۹۹ درصد را کسب کرده است. کارگردانی فیلم پدینگتون در پرو بر عهده دوگال ویلسون خواهد بود که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود را تجربه می‌کند. او جانشین پل کینگ، کارگردان دو قسمت اول این مجموعه شده است. نویسندگان فیلمنامه پدینگتون در پرو، مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت هستند. امتیاز پخش قسمت دوم پدینگتون را استودیوی برادران وارنر با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری خریداری کرده بود.

فیلم پدینگتون در پرو در تاریخ ۸ نوامبر در بریتانیا و ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ در ایالات متحده اکران خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *