اخبارسینما و تئاتر

پرده‌برداری از نبرد درونی: روایت آرامش و تضاد در دو نمایش

دو نمایش “آن که گریست” و “اتاق شماره ۴” از ۵ تا ۱۳ مهرماه در تهران و کرج به بررسی چالش‌های درونی انسان‌ها و موانع رسیدن به آرامش و هدف می‌پردازند.


به گزارش میزهنری، دو نمایش تئاتری از ۵ تا ۱۳ مهرماه در دو شهر مختلف روی صحنه خواهند رفت.

نمایش “آن که گریست” از ۵ تا ۱۱ مهرماه، هر روز ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه صحنه آبی اجرا می‌شود. این نمایش با نویسندگی و کارگردانی ملیکا رضی و تهیه‌کنندگی رکسانا خلوتی به مدت ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به روی صحنه خواهد رفت. از جمله بازیگران این اثر می‌توان به امیرحسین کفائی، باران عبیری، ماهور لطفی، آرتین امیدی، علیرضا رفیعی و سایر هنرمندان اشاره کرد. این نمایش به داستان فردی می‌پردازد که در تلاش برای زندگی کردن است، اما آدم‌های اطرافش مانع از دستیابی او به آرامش می‌شوند.

نمایش “اتاق شماره ۴” نیز از ۷ تا ۱۳ مهرماه در پلاتو حیاتی مهر کرج اجرا خواهد شد. این نمایش با نویسندگی یاسر عرفانی جم و کارگردانی محمدصالح جابری (عماد) هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه اجرا می‌شود. از بازیگران این اثر می‌توان به مهران روحبخش، زهرا عاروان، دریا قاسمی و محمدصالح جابری اشاره کرد. این نمایش به بررسی شخصیت‌های مختلف انسان‌ها و نحوه تعامل آنها با اهداف زندگی خود می‌پردازد و به تضاد بین گفتار و عمل انسان‌ها در رسیدن به اهدافشان می‌نگرد.

هر دو نمایش به مباحثی از دنیای درونی انسان‌ها و چالش‌های روزمره آنها پرداخته‌اند و با حضور هنرمندان توانمندی به روی صحنه خواهند رفت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *