اخبار

کاپولا: نمی‌خواستم “مگالوپلیس” به یک محصول هالیوودی ووک تبدیل شود

«فرانسیس فورد کاپولا» در مصاحبه‌ای با «رولینگ استون» دلیل انتخاب بازیگران بحث‌برانگیز در فیلم «مگالوپلیس» را عدم تمایل به تولید یک «محصول هالیوودی ووک» عنوان کرد.


به گزارش میزهنری، «فرانسیس فورد کاپولا» در مصاحبه‌ای با مجله «رولینگ استون» به توضیح دلایل خود برای انتخاب بازیگران «کنسل شده» در فیلم جدیدش «مگالوپلیس» پرداخت. او با اشاره به این موضوع که نمی‌خواسته فیلم ۱۲۰ میلیون دلاری‌اش به عنوان یک «محصول هالیوودی ووک» شناخته شود، اظهار داشت: «در میان بازیگران، افرادی حضور داشتند که در مقطعی کنسل شده‌اند. برخی فوق‌محافظه‌کار و برخی دیگر سیاسی و ترقی‌خواه بودند، اما همه ما با هم روی یک فیلم کار کردیم. فکر کردم که این ترکیب جالب است.»

در این فیلم «جان وویت»، بازیگری که به خاطر حمایت از «دونالد ترامپ» و حملات اسرائیل مورد انتقاد قرار گرفته، و «شایا لباف» که با اتهامات آزار جنسی مواجه بوده، نقش‌آفرینی کرده‌اند. کاپولا در ستایش از لباف گفت: «شایا به راحتی بازی کرد و مرا به یاد دنیس هاپر انداخت که رفتاری مشابه داشت و در نهایت اثری درخشان ارائه می‌کرد.»

«آدام درایور» نقش اصلی فیلم را ایفا می‌کند که به عنوان معمار و هنرمند، قصد دارد شهری را بازسازی کند که به ویرانه تبدیل شده است. «ناتالی امانوئل» نیز نقش دختر یک شهردار فاسد را بازی می‌کند. در این فیلم همچنین بازیگرانی چون «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر» و «آبری پلازا» حضور دارند.

حواشی منفی پیرامون «مگالوپلیس» بسیار بوده، از جمله اتهامات آزار جنسی که علیه کاپولا مطرح شد و همچنین استفاده از نقل قول‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در تریلر اخیر فیلم که منجر به حذف آن توسط استودیو لاینزگیت شد. کاپولا در پاسخ به این اتهامات گفت که هدف از این کارها ضربه زدن به فیلم او بوده است.

فیلم «مگالوپلیس» قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر در سینماهای آمریکا اکران شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *