اخبارموسیقی و هنرهای تجسمی

کنسرت بانوان گروه «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی در تالار وحدت

گروه موسیقی «نوشه» به سرپرستی و نوازندگی کمانچه نیوشا بریمانی، جمعه ۶ مهرماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود و قطعاتی از موسیقی ایرانی و جهانی را اجرا خواهد کرد. این کنسرت که به صورت ویژه برای بانوان برگزار می‌شود، با حضور تعدادی از خوانندگان و نوازندگان زن و همکاری شرکت فرهنگی هنری آوای باران برگزار خواهد شد.


به گزارش میزهنری، گروه موسیقی «نوشه» به سرپرستی و تهیه‌کنندگی نیوشا بریمانی، روز جمعه ۶ مهرماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. در این کنسرت که ویژه بانوان برگزار می‌شود، گروه قطعات مختلفی از موسیقی ایرانی و جهانی را اجرا خواهد کرد. نیوشا بریمانی علاوه بر سرپرستی گروه، نوازندگی کمانچه را نیز بر عهده دارد و سهیل اباذری تنظیم‌کنندگی این اجرا را انجام داده است.

این اجرا با حضور خوانندگان متعددی از جمله پریچهر خسروی، دنیا حاجی‌وندی، پگاه بزرگ، شهناز زمردبخش، مبینا عسکری و لیدا کرم‌نژاد برگزار می‌شود.

در بخش نوازندگان، عود توسط رخساره رستمی، فلوت توسط نیلوفر ابراهیمی، پیانو توسط دنیا فتحی، درامز توسط شیرین واعظی، کیبورد توسط خزر چکاوک، گیتار باس توسط آذین ملک‌زاده، گیتار توسط سحر دزواریی و پرکاشن توسط ستاره هاتف و سوگند هاتف نواخته می‌شود.

این برنامه با همکاری شرکت فرهنگی و هنری آوای باران به روی صحنه می‌رود و فضایی مملو از احساس و هنر برای بانوان علاقه‌مند به موسیقی فراهم خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *