اخبارموسیقی و هنرهای تجسمی

۳ خبر از هنرهای تجسمی!

به گزارش میزهنری،در این ۳ خبر از هنرهای تجسمی به برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی «انعکاس» با آثار ۲۵ هنرمند، تجلیل از شهدای فرمانده با نمایشگاه تصاویر در ایستگاه‌های مترو و برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی می‌پردازیم.

همراه ما باشید تا جزئیات این رویدادها را بررسی کنیم.

 

1_برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی «انعکاس» در فرهنگسرای ارسباران

نمایشگاه گروهی نقاشی «انعکاس» با نمایش آثار ۲۵ هنرمند و مشارکت انجمن هنرهای تجسمی استان تهران، روز جمعه ششم مهر ساعت ۱۶ در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا ۱۶ مهر ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه با همکاری زهره مقیمی به‌عنوان گالری‌گردان و انتخاب آثار توسط کامبیز برنجی برگزار می‌شود.

 

2_تجلیل از شهدای فرمانده: نمایشگاه تصاویر در ایستگاه‌های مترو

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد کرم‌الهی، در بازدید از نمایشگاه تصاویر شهدای فرمانده شهرستان‌های استان تهران، بر لزوم تداوم اقدامات هنری و ایجاد درنگ برای مخاطبان در ایستگاه‌های مترو تأکید کرد. او پیشنهاد کرد که برای انتقال بهتر مفهوم ایثار و شهادت به نسل جدید، بخشی از وصیت‌نامه هر شهید زیر عکس‌ها قرار گیرد. همچنین، مدیران مترو پیشنهاد دادند که نماد شهدا با نام ایستگاه‌ها متوازن شود تا هویت بصری ایستگاه‌ها تقویت گردد. نمایشگاه که به‌صورت نقاشی دیجیتال برگزار می‌شود، از ۳۱ شهریور تا ۳۱ مهر در ایستگاه‌های مختلف مترو برپا است.

 

3_انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی برگزار شد

در انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن هنرهای تجسمی خراسان رضوی که به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، اعضای جدید هیات مدیره شامل لاله خرازیان، حسن فقیه شجاعی، علی فتح‌آبادی، هادی عزیزی و حسین قائمی کرمانی تعیین شدند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *