اخبارسینما و تئاتر

رونمایی اپل از دومین تریلر «گرگ‌ها» با بازی برد پیت و جرج کلونی

اپل دومین تریلر رسمی فیلم «گرگ‌ها» با بازی برد پیت و جرج کلونی را منتشر کرد؛ فیلمی به کارگردانی جان واتس که در جشنواره ونیز اکران شد و به زودی بر روی پلتفرم اپل تی‌وی+ قرار می‌گیرد.


به گزارش میزهنری، اپل دومین تریلر رسمی فیلم «گرگ‌ها» (Wolves) با بازی «برد پیت» و «جرج کلونی» را رونمایی کرد. این فیلم به کارگردانی «جان واتس» برای اولین بار در بخش خارج از مسابقه هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز اکران شد.

داستان «گرگ‌ها» درباره دو کارچاق‌کن مستقل است که با بازی پیت و کلونی به یک مأموریت مشترک فرستاده می‌شوند. در کنار آن‌ها، «ایمی رایان» نامزد اسکار نیز به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در این پروژه حضور دارد. تهیه‌کنندگی این فیلم توسط کلونی و پیت از طریق کمپانی‌های اسموک‌هاوس پیکچرز و پلن بی اینترتینمنت انجام شده است.

به نقل از اسکرین دیلی، فیلمنامه جان واتس با زمان‌بندی بی‌نقص خود مورد تحسین قرار گرفته و بازی درخشان کلونی، پیت و بازیگران مکمل، تجربه‌ای لذت‌بخش برای تماشاگران خلق می‌کند.

فیلم «گرگ‌ها» قرار است یک هفته به صورت محدود در سینماهای آمریکا اکران شود و از ۲۷ سپتامبر بر روی پلتفرم استریم اپل تی‌وی+ قابل دسترسی باشد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *